top of page

Sukha Soma Group

Public·1025 members

Hayden Cooper
Hayden Cooper

Hvor lang tid tar det før gevinsten fra bookmakeren GGBet Norge blir utbetalt?

I går kveld satte jeg inn de første 250 kronene for uttak etter en live-innsats. Siden i morges har statusen stått som under behandling. Jeg ba om innskudd via bankkort. Kan dere fortelle meg hvor lang tid behandlingen av transaksjonen min vil ta? Jeg har lest på GGBet-nettstedet https://ggbet-online.co.no hvilke uttaksalternativer som finnes. Jeg valgte å ta ut pengene via Mastercard. Hvem har brukt denne metoden? Hvor lenge måtte dere vente? Jeg begynner å bli litt bekymret, fordi jeg aldri har måttet vente så lenge før. Selv om jeg har lest at det kan ta 24 timer. Jeg tenker at jeg kanskje skal prøve en e-lommebok neste gang. Eller vil det være samme situasjon med behandlingen der?

12 Views

Ikke bekymre deg, ut fra beskrivelsen ser alt helt normalt ut for deg. Når uttaksstatusen står på «under behandling», betyr det at forespørselen fortsatt gjennomgår en intern kontroll hos bookmakeren. Vanligvis tar en slik kontroll opptil 24 timer, spesielt hvis dette er et av de første uttakene. Så snart GGBet har godkjent utbetalingen, setter betalingssystemet i gang. For Visa eller Mastercard kommer pengene vanligvis i løpet av 1–3 virkedager, noen ganger litt lenger, avhengig av banken. Så hvis du satte inn en uttaksforespørsel i går kveld, og den fortsatt behandles i dag morges, er dette en helt normal situasjon. Ofte behandles slike forespørsler i løpet av et døgn, men hvis det faller på natten eller i helgen, kan det ta litt lengre tid.

Members

bottom of page